Webseminarai – debiutas!

Kaip paklausia, kokie filosofija vadovaujuosi mokymuose bei seminaruose… Pasakau, kad tikiu GYVU bendravimu. Tad pakviesta įrašyti seminarą žiūrint TIK kameron… buvo labai baugu! Bet, sakoma, geriausiai gyvena tie, kurie geriausiai sugeba… adaptuotis prie besikeičiančių salygų. Ačiū webseminarai.lt komandai už palaikymą!

Giedrė Urmulevičiūtė

1/15/20140 min read

Kaip paklausia, kokie filosofija vadovaujuosi mokymuose bei seminaruose… Pasakau, kad tikiu GYVU bendravimu. Tad pakviesta įrašyti seminarą žiūrint TIK kameron… buvo labai baugu! Bet, sakoma, geriausiai gyvena tie, kurie geriausiai sugeba… adaptuotis prie besikeičiančių salygų. Ačiū webseminarai.lt komandai už palaikymą! Taigi – 2013 m. vasaros debiutas- virtualūs seminarai:

VERSLO ETIKETAS „3 IN 1“ KAIP BENDRAUTI: SUSITIKIMUOSE – EL.LAIŠKAIS – TELEFONU

Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” – verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems abipusiai priimtiniau ir tiesiog… lengviau bendrauti

KAIP STATYTI NE TVORAS, O TIESTI TILTUS: KLIENTŲ APTARNAVIMAS LIETUVOJE

Aktuali, bendražmogiška ir kasdien sutinkama tema: klientų aptarnavimas. Ko nori klientas? Kaip geriau su juo susitarti? Ir, svarbiausia, kaip sukurti ilgalaikius ryšius ir palengvinti abipusį bendravimą?
Seminaras skirtas tiems, kurie:
a) „šviežiai“ pradėjote dirbti ir reikalingi atspirties taškai kasdieniame darbe su klientais;
b) jau dirbate ir norite pasipildyti savo žinių bagažą bei – tobulėti!

Taip pat sužinosite, kuo ypatingas aptarnavimas mūsų šalyje, išgirsite naudingų patarimų bei nuotaikingų istorijų iš praktikos.