Efektyvus bendravimas ir bendradarbiavimas. Atviras seminaras 2014 vasario 28 d. Vilniuje

Tėra vienintelis efektyvus kelias gauti gyvenime tai, ko norime, nesvarbu ar tai būtų darbo paieškos, bendraminčių, klientų ar verslo partnerių pritraukimas. Tai – gebėjimas efektyviai bendrauti ir bendradarbiauti su kitais, puoselėti tarpusavio pasitikėjimu grįstus santykius. Viskuo, kas esame, esame susiję santykiais. Skirta: efektyvaus bendravimo ir bendradrbiavimo mokymai skirti įvairių sričių darbuotojams (pardavėjams, vadybininkams, klientų aptarnavimo specialistams ir pan.), kurie siekia profesionalumo ir sėkmės savo veikloje. Taip pat tiems, kurie siekia efektyvesnio bendravimo ir bendradarbiavimo su kolegomis, verslo ar socialiniais partneriais. Mokymo tikslas: formuoti efektyvaus ir į bendradarbiavimą orientuoto bendravimo nuostatas bei tobulinti įgūdžius.

Giedrė Urmulevičiūtė

2/6/20140 min read

Šių mokymų pagalba dalyviai tobulins šiuos įgūdžius:

  • kaip suprasti kitus ir kaip padėti kitiems suprasti mus?

  • Kaip išvengti bendravimo “sienų” ir sėkmingai užmegzti bendradarbiavimu grįstus santykius su kitais?

  • Kaip vystyti bendradarbiavimo santykius, t.y., kaip bendravimą paversti ilgalaikiu bendradarbiavimu?

Metodika: patirtinio ugdymo metodika, interaktyvios individualios bei grupinės užduotys, individuali ir grupinė refleksija. Teorijos ir praktikos santykis – 20/80 proc.

Turinys:

Esminiai efektyvaus bendravimo principai:
Kokios vidinės nuostatos padeda ir trukdo bendrauti?
Kas užtikrina bendravimo efektyvumą?
Koks bendravimas vadinamas efektyviu ir profesionaliu?
Kokią galią bendravime turi klausymas? Ir ką apie tai rašė dar Markas Tvenas?
Žodiniai “instrumentai” – kokią įtaką bendravime turi žodinė kalba?
Kaip kūno kalba sustiprina pasakyto žodžio galią?
Koks mano asmeninis komunikacijos su išore stilius ir kaip jis įtakoja mano sėkmę?

Bendravimas ir bendradarbiavimas – skirtingos medalio pusės:
Bendravimas ir bendradarbiavimas – kokia jų svarba mano darbe?
Kada bendravimas gali virsti bendradarbiavimu ir kas tai įtakoja?
Sudėtingos bendravimo situacijos – kaip spręsti? Bendradarbiavimas – kaip konfliktų sprendimo stilius.
Kaip sukurti teigiamą atmosferą ir palikti gerą pirmąjį įspūdį?

Profesionalu, konkurencinga, šiuolaikiška:
Kaip bendravimo meno įvaldymas kuria jūsų konkurencinį pranašumą?
Kokios verslo etiketo žinios svarbiausios šiuolaikiniame pasaulyje?
Kaip bendradarbiavimą paversti ilgalaikių santykių garantu su savo kolegomis ir klientais?
Kaip kurti ir palaikyti pozityvią bendravimo ir bendradarbiavimo kultūrą savo darbe?
7 žingsniai asmeninės sėkmės link.

Nauda dalyviui:

-Savo bendravimo stiliaus pažinimas ir galimybių jį tobulinti siekiant efektyvesnio bendravimo ir bendradarbiavimo su kitais atskleidimas;
-Gebėjimų efektyviai užmegzti kontaktą su kolega, klienu ir pan., tobulinimas;
-Pasitikėjimo savimi bendravimo ir bendradarbiavimo situacijose stiprinimas.

Nauda įmonei/organizacijai:

-Efektyvios komunikacijos ir bendradarbiavimo kultūros skatinimas įmonėje.
-Profesionaliai tiek su vidiniais, tiek su išoriniais klientais dirbantis personalas.

Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Registracija: iki 2014 m. vasario 14 d.

Mokymų vieta: Vilniaus verslo uostas, Lvovo g. 25, Vilnius

Mokymų pradžia: 9:00 val.
Trukmė: iki 16:30 val.

Daugiau informacijos rasite čia>>> http://akademija.manager.lt/akademija/efektyvus-bendravimas-ir-bendradarbiavimas