Naudinga: adaptacijos prie krizės klausimai SAU

2020 m. Lietuvos verslo forumas – geriausias karantino renginys! Įžvalgos: 1. Faktai / priminimai: krizė yra, po karantino tikėtinas paūmėjimas, o po krizės – tradicinis ekonominis augimas. 2. „New Normal“: reikalingas naujas scenarijus, nes gyvenimas ėmė ir pakito. Nauji vartotojai=nauji poreikiai=nauji lūkesčiai. 3. Reikia: stiprinti ryšius+prisitaikyti+evoliucionuoti.

Giedrė Urmulevičiūtė

5/12/20210 min read

Kadangi turinį dažnai priimu kaip medžiagą naujiems mokymams ar koučingo sesijoms, adaptavau juos Jums kaip vertus užsiduoti:

???? New Normal:
• Koks naujas scenarijus?
• Kokia mano vizija ir kryptis?
• Kaip savo verslą turiu/ galiu efektyviausiai pritaikyti prie aplinkos ir prie kliento?

???? SAU:
• Kur ilgalaikėje perspektyvoje turiu investuoti energiją?
• Kas tiksliai „New Normal“ yra man?
• Kaip evoliucionuosiu?

???? BENDRADARBIAVIMAS
• Su kuo turime bendradarbiauti, kad praplėstume savo galimybes?
• Su kokiais partneriais galime ir norime dirbti?
• Kokie nauji verslo/komunikacijos kanalai?

???? KLIENTAI | VERTĖ
• Kaip pasikeitė / pasikeis mūsų klientų lūkesčiai?
• Kaip reaguoti į besikeičiančius lūkesčius?
• Ką paslauga/produktas duoda: man kaip žmogui? Kokią vertę kuria? Kaip prisideda prie visuomenės gerovės?
• Kaip mano paslauga gali padėti taupyti pinigus ir valdyti išlaidas?

KOMUNIKACIJA
• Kokį prekės ženklą turiu sukurti / adaptuoti (face lift’inti) šiandien, kad būčiau aktualus vartotojui?
• Kokią žinutę turiu iškomunikuoti, kad būčiau aktualus vartotojui?
• Kodėl turi rinktis mane, o ne konkurentą?

???? VADOVUI
• Kur mano fokusas dabar?
• Ką aš kaip lyderis turiu žinoti, kad besikeičiančioje aplinkoje išlikčiau ramus?
• Ką turiu apsaugoti šiuo laikotarpiu?
• Kokį naują scenarijų galiu/turiu/noriu padėti sukurti savo įmonei/organizacijai?
• Kokį pokyčio planą mes šiandien sudarome?
• Kokių išeičių kartu visi turime ieškoti ir surasti?
• Su kokiu pasipriešinimu (vidiniu ir išoriniu) turiu dirbti?
• Kokius sprendimus turime priimti?
• Kaip savo organizacijai galiu padėti kurti „New Normal“?
• Kokią žinutę iškomunikuoti darbuotojams, kad ji būtų vienodai suprantama visais skerspjūviais?
• Kokią strategiją turime rasti – individualią, mišrią ar komandinę?
• Ką iš naujo turime įsivertinti, kas veikia DABAR?

Ačiū Confinn, lektoriams ir rėmėjams už tobulą konferenciją, sotų turinį ir įkvepiančias įžvalgas! Lietuvos verslo forumą rekomenduoju kiekienam privaloma tvarka įsitraukti savo renginių dienotvarkėn!

P. S. „Diena po rytojaus yra šiandien.“